خانه / امور دانشجویی / نحوه ثبت نام در سامانه کمیسیون موارد خاص

نحوه ثبت نام در سامانه کمیسیون موارد خاص

باطلاع دانشجويان عزيز مي رساند کليه درخواستهاي کميسيون بررسي موارد خاص از طريق سامانه خدمات آموزشي وزرات علوم ،تحقيقات و فناوري به نشاني ذيل انجام مي پذيرد.لذا متقاضيان جهت ثبت درخواست خود بايد مراحل زير را طي نمايند:

۱ – ورود به سايت به نشاني:  http://213.176.5.33/EDUS/Default.Aspx

۲ – انتخاب گزينه ورود به سامانه خدمات آموزشي

۳ – انتخاب گزينه درخواست بررسي موارد خاص

۴ – تأييد ضوابط و مقررات و انتخاب گزينه ادامه

۵ – تکميل مشخصات متقاضي بصورت کامل و دريافت کد رهگيري اوليه

۶ – پرداخت مبلغ مربوطه بصورت اينترنتي

۷ – بازگشت به سامانه خدمات آموزشي(قسمت پيگيري درخواست)

۸ – وارد نمودن کد ملي و کد رهگيري اوليه و تکميل مراحل باقيمانده[(مراحل ۲ تا ۷)،وضعيت تحصيلي ، جدول وضعيت نيمسالهاي تحصيلي ،جدول موارد خاص ، مکاتبات مرتبط ،وضعيت فعلي متقاضي ،ثبت نهايي و دريافت کد رهگيري ، مرحله آخر]

۹ – پرينت کليه مراحل ثبت شده و کارنامه ترمهاي گذشته متقاضي و تحويل به امور دانشجويي

عدم تکميل کليه مراحل فوق به شکل صحیح، به منزله عدم رسيدگي خواهد بود و بدیهی است کلیه عواقب آن متوجه متقاضی خواهد بود.

دانشجويان عزيز توجه داشته باشند جهت پيگيري درخواست خود مي بايست از طريق همين سامانه و وارد نمودن کد ملي و کد رهگيري اقدام نمايند

درباره ی حسین مکارم

مطلب پیشنهادی

نتایج کمیسیون داخلی موسسه جلسه شماره ۳نیمسال اول۹۷-۹۶

صورتجلسه کمیسیون موارد خاص موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان ،جلسه کمیسیون موارد خاص شماره …