خانه / اداره نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت

اداره نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت

  •  مدیریت(معرفی واحد) 
  • ثبت نام حق التدریس 
  • آئین نامه ها
  • فرم ها 
  • تماس با ما 
  • مدیر اداره نظارت و ارزیابی
  • دکتر امین عطارزاده
  • استادیار گروه آموزشی علوم پایه
  • دکترای فیزیک هسته ای
  • شماره تماس:۳۳۴۵۳۷۲-۰۶۱ داخلی ۲۲۱
  • شماره اتاق: ۱۰۶
  •  پست الکترونیک: attarzadeh_amin@yahoo.com
  • رزومه
  •  کارشناس مسئول نظارت و ارزیابی
  • مژگان بخشی نژادیان
  • شماره تماس:۳۳۴۵۳۷۲-۰۶۱ داخلی ۲۲۰
  • شماره اتاق: ۱۰۶
  • مدیریت کلاس های ساختمان شماره ۱ و ۲
  • محمد رضا عالیوند
  • شماره تماس:۳۳۴۵۳۷۲-۰۶۱ داخلی ۲۲۲
  • شماره اتاق: 105
  • مدیریت کلاس های ساختمان ورزشی-آموزشی ولایت
  • حسین خاقانی
  • شماره تماس:۳۳۴۵۳۷۲-۰۶۱ داخلی ۲۰۲
  • شماره اتاق: مرکز آموزش کوتاه مدت موسسه
  • وظایف  اداره نظارت و ارزیابی
  • اجراي مصوبات شوراي نظارت، ارزيابي و تضمین کیفیت موسسه
  • ايجاد هماهنگي با واحدهاي تابعه در موسسه به‌منظور جمع‌آوري اطلاعات و آمار موردنیاز
  • تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مربوط و ارائه گزارش به شوراي نظارت، ارزيابي و تضمین کیفیت موسسه
  • همکاري با گروه‌هاي اعزامي نظارت و ارزيابي از طرف وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و سازمان جهاد دانشگاهی
  • ايجاد هماهنگي و ارتباط ميان شوراي نظارت، ارزيابي و تضمین کیفیت موسسه و دفتر نظارت و ارزيابي دانشگاه شهید چمران اهواز
  • ارزيابي ارتقاء کيفيت و کميت فعاليت‌هاي آموزشي و ميزان کارآيي برنامه‌ها و مقررات بر اساس عوامل و شاخص‌هاي تعیین‌شده
  • جمع‌آوري و ارائه نظرات و پيشنهادهاي لازم در جهت اصلاح و بهبود کيفيت آموزشي در موسسه
  • ارزيابي روش تدريس اعضاء هیئت‌علمی موسسه و تلاش در جهت انتخاب مناسب‌ترين روش تدريس براي هر موضوع درسي از طريق تکميل فرم‌هاي پرسش‌نامه توسط دانشجويان و نظرخواهي از دانش‌آموختگان در مورد نقاط قوت و ضعف نحوه آموزش در موسسه
  • بررسي و تصويب طرح‌هاي مربوط به نظارت، ارزيابي و تضمین کیفیت موسسه
  • بررسي وضعيت آموزشي، پژوهشي، و رفاهي اعضاء آموزشي موسسه و يافتن شاخص‌ها و عوامل تأثيرگذار بر کيفيت آموزش
  • بررسي و ارزيابي مستمر کارکرد گروه‌هاي آموزشي، و ارائه گزارش به معاون آموزشي و تحصیلات تکمیلی موسسه
  • بررسي مشکلات و موانع رشد کيفي آموزش در موسسه و ارائه طرح‌هاي مناسب جهت بهبود و افزايش سطح کيفي آموزشي آن
  • ارتباط با دانشگاه‌هاي معتبر جهان و کسب اطلاع از نحوه تلاش‌ها و دستاوردهاي نوين درزمینهٔ نظارت و ارزيابي آموزش و استفاده بهينه از آن
  • برنامه‌ریزی و ارزيابي منظم فعاليت‌هاي مديران مرتبط با امور آموزشي موسسه
  • پيشنهاد برگزاري دوره‌ها و کارگاه‌هاي آموزشي براي اعضاي هیئت‌علمی و مديران موسسه در جهت ارتقاي کيفيت آموزشي و مديريت آموزشي موسسه
  • انجام بررسي‌هاي لازم درزمینهٔ تغيير و يا توسعه برنامه‌هاي درسي و آموزشي و ارائه پيشنهاد به معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي
  • تهيه آيين‌نامه و دستورالعمل‌هاي لازم درزمینهٔ مربوط
  • نظارت بر نحوه اجراي امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم موسسه
  • نظارت بر حسن اجراي مقررات آموزشي موسسه و ارائه گزارش موارد تخلف به معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي موسسه
  • تهیه لیست حق‌الزحمه اساتید حق‌التدریس و ارسال آن به معاونت پشتیبانی موسسه پس از اخذ تأییدیه از معاون آموزشی.
  • تهیه تقویم آموزشی نیمسال تحصیلی و نظارت بر حسن اجرای تاریخ‌های مندرج در آن
  • به‌روزرسانی و بارگذاری اطلاعات و آمار موسسه اعم از اعضا هیئت‌علمی، رشته‌ها و گرایش‌ها، فضای کالبدی، کارکنان و … در سامانه HES وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • جمع‌آوری، دسته‌بندی و بارگذاری مدارک و مستندات درخواست‌های مربوط به اخذ مجوز رشته‌های جدید در گروه‌های آموزشی
  • نظارت بر حسن اجرای مصوبات جلسات شورای آموزشی موسسه
  • مستندسازی کلیه آیین‌نامه‌ها، مجوزها، بخش‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سازمان جهاد دانشگاهی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه، دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه شهید چمران و سایر سازمان‌ها و مراکز مرتبط
  • نظارت بر روند تشکیل کلاس‌ها ازنظر ساعت برگزاری، سرفصل تدریس شده، انطباق طرح درس با سرفصل مصوبه دفتر آموزش عالی وزارت عتف و ارائه گزارش به معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی
  • جمع‌آوری، دسته‌بندی و هماهنگی برگزاری جلسات مصاحبه علمی متقاضیان تدریس در گروه‌های آموزشی موسسه به‌عنوان مدرس حق‌التدریس

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مدرسان حق التدریس :

  1. رزومه (جهت آپلود در سامانه) به فرمت PDF
  2. کپی مدرک کارشناسی (جهت آپلود در سامانه
  3. کپی مدرک کارشناسی ارشد (جهت آپلود در سامانه
  4. کپی مدرک دکتری(جهت آپلود در سامانه
  5.  گواهی اشتغال به تحصیل دوره دکترا (ویژه دانشجویان دکترا) (جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  6. ریز نمرات کارشناسی(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  7. ریز نمرات کارشناسی ارشد(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  8. ریز نمرات دکتری(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  9. کپی تمام صفحات شناسنامه(جهت آپلود در سامانه)
  10. کپی کارت پایان خدمت یا معافیت(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  11. کپی کارت ملي(جهت آپلود در سامانه)
  12. ۴ قطعه عکس ۴*۳ رنگی(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  13. ارزشیابی مدارک تحصیلی (مختص فارغ التحصیلان خارج از کشور)(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  14. نامه سوابق تدریس دارای مهر دانشگاه محل تدریس (پرینت از پروفایل سامانه استادی مورد پذیرش نیست)(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  15. کپی از کلیه مستندات فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی (مطابق خواسته های فرم نتیجه ارزیابی صلاحیت علمی) (جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  16. آخرین حکم کارگزینی (ویژه اعضا هیئت علمی سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و سازمان ها و ارگان های دولتی و عمومی)(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  17. مجوز تدریس از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دارای تاریخ اعتبار (مختص گروه معارف)(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی
  18. تکميل فرم درخواست تدریس بصورت تايپ شده (فرم شماره۱)(جهت آپلود در سامانه)
  19. تکميل فرمهاي بررسی صلاحیت عمومی (فرم شماره۲الف)(جهت آپلود در سامانه)
  20. شماره حساب بانک تجارت(فرم شماره۵)(جهت تحویل به دفتر نظارت و ارزیابی)

مراحل ثبت تقاضای تدریس 

  • مرحله ۱دانلود فرم های شماره ۱و ۲  و نمونه تقاضای تدریس به گروه از قسمت فرم ها و تکمیل آنها
  • مرحله ۲ – مراجعه به لینک سامانه ثبت نام اساتید (لینک در ادامه آمده است)
  • مرحله ۳ – ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک و فرم های تکمیل شده

سامانه ثبت تقاضای تدریس

لازم به ذکر است که به درخواست هایی که حاوی اطلاعات و مدارک ناقص باشند، ترتیب اثر داده نمی شود.

  • موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان، ساختمان شماره ۱ ، طبقه همکف، اداره نظارت و ارزیابی، اطاق ۱۰۶
  • ساعات مراجعه حضوری و تماس: مطابق برنامه حضور هفتگی
  • تلفن: ۳۳۳۴۵۳۷۲-۰۶۱ داخلی: ۲۲۱
  • دورنگار: ۳۳۳۴۵۸۲۶-۰۶۱
  • وب‌سایت موسسه: www.mjdkh.ac.ir
  • ایمیل اداره نظارت و ارزیابی: nezaratqc@gmail.com